Συχνές Ερωτήσεις

Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μπορεί να έχουν πολλές απορίες όταν πραγματοποιούν μια αγορά. Για την διευκόλυνση σας, έχουμε δημιουργήσει λίστα συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων (FAQ) για να σας βοηθήσει.



Πως κάνω αναζήτηση για ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Στο πεδίο Αναζήτηση γράφετε τη λέξη κλειδί ή το όνομα του προϊόντος που ψάχνετε, ή ακόμη και τον κωδικό του εφόσον τον γνωρίζετε, και πατήστε "ENTER". Η αναζήτηση μπορεί να γίνει είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά, και χωρίς να παίζει ρόλο η εισαγωγή μικρών ή κεφαλαίων.

 



Που εμφανίζεται ο κωδικός του κάθε προϊόντος;

Ο κωδικός των προϊόντων εμφανίζεται και στις κατηγορίες και μέσα στην αναλυτική περιγραφή του είδους, στην πρώτη γραμμή κάτω από τον τίτλο του κάθε προϊόν.

 



Κάποιο είδος είναι συνέχεια μη διαθέσιμο. Τι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει πως το συγκεκριμένο προϊόν δεν το έχουμε παραγγείλει από τον προμηθευτή ή ότι το προϊόν είναι "υπό κατάργηση" και ψάχνουμε για να το αντικαταστίσουμε ή ότι το συγκεκριμένο προϊόν το εισάγουμε μόνο κατ'όπιν παραγγελίας. Σε αυτή τη περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

 



Υπάρχει φυσικό κατάστημα, όπου μπορώ να επισκεφθώ και να κάνω τις αγορές μου;

Βεβαίως! Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας στην Πάτρα:

IpShop Electronics
Διεύθυνση: Κορίνθου 23, Πάτρα 26223

 



Υπάρχει το προϊόν που βλέπω on-line και στο φυσικό κατάστημα;

Είναι πολύ πιθανό να βρείτε στο κατάστημα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, συνιστούμε να επισκεφτείτε απ'ευθείας το καταστημα. Ενημέρωση διαθεσιμότητας στο κατάστημα ή άλλων πληροφοριών μέσω τηλεφώνου δεν είναι εφικτή.

 



Γιατί οι τιμές στην ιστοσελίδα σας είναι φθηνότερες από τις τιμές στο κατάστημα σας;

Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του Internet είναι φθηνότερες γιατί τα πάγια έξοδα για την διαδικασία αυτή είναι σαφώς μικρότερα και γιατί είναι πολιτική μας να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο συναλλαγής. Η άμεση διάθεση και υποστήριξη προϊόντων σε φυσικό σημείο εξυπηρέτησης (κατάστημα) απαιτούν μεγαλύτερα κόστη και προσωπικό για εξυπηρέτησης πελατών.

 



Πως παραγγέλνω;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω του site: όταν βρείτε το προϊόν που χρειάζεται, πάτησε στην επιλογή «Αγορα» και ακολουθήστε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ ...

 



Μπορώ να παραγγείλω προϊόντα τηλεφωνικώς;

Δυστυχώς δεχόμαστε παραγγελίες αυστηρά μόνο μέσω της ηλεκτρονικής μας σελίδα γιατί εξασφαλίζει την πληρότητα των στοιχείων της παραγγελίας, ελαχιστοποιεί τα όποια προβλήματα που μπορεί να προέρχονται από τον ανθρώπινο παράγοντα (λάθη, παρερμηνείες εντολών, κλπ.).

 



Ποιό είναι το ελάχιστο ύψος παραγγελίας;

Η ελάχιστη αξία προϊόντων ανά παραγγελία θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 10 Ευρώ.

 


Πως μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώστε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ακόμη αποσταλεί, καλώντας μας στο 2610 420423 ή με mail στο info@ipshop.gr.

Αν η παραγγελίας σας έχει καταχωρηθεί πριν τις 15:00, θα πρέπει η ακύρωση/τροποποίηση να γίνει πριν από αυτή την ώρα, αφού μετά τις 15:00 εκτελούνται όλες οι αποστολές. Αν η παραγγελία σας έχει γίνει μετά τις 15:00 έχετε το περιθώριο ακύρωσης/τροποποίησης μέχρι την επομένη μέρα στις 15:00.

 


Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα που αγοράζω από εσάς;

Η εγγύηση των προϊόντων που εμφανίζονται στο διαδικτυακό τόπο www.ipshop.gr είναι αυτή που καθορίζεται και δηλώνεται από τον κατασκευαστή του κάθε είδους.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ ...

 



Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα που αγοράζω από εσάς;

Τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς έχουν έναν χρόνο εγγύηση. Σε περίπτωση που συνοδεύονται από εγγύηση κατασκευαστή, ισχύει η εγγύηση του κατασκευαστή.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ ...